Dexter

Neredeyse bir hesabım olduğunu unutacak kadar uzun zamandır yazmıyordum bu sebeple uzun soluklu bir diziyle dönüş yapmak istedim. Klasik bir Amerikan polisiye dizisine benzeyen dizinin kahramanının polise çalışan bir seri katil olması olayları çok farklı bir noktaya çekiyor. Her zamanki gibi başrolümüz çok zeki bir sosyopat ve ister istemez sizi kendine çekiyor. Dizinin içinde Dexter olayların çoğu kısmını sesli bir şekilde seyirci ile paylaşıyor bu da dizideki akıcılığı arttırıyor. Bu yaz zamanı içinizi ürpertecek uzun soluklu bir dizi arıyorsanız Dexter kesinlikle ideal seçim olacaktır. Diziye şuradan bir göz atabilirsiniz. Diziyi Türkçe altyazılı izlemek isteyenler için ise burası uygun olacaktır.



Yorumlar

  1. Çok güzel ve sevdiğim bir dizidir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim gerçekten güzel bir yapım:)

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler, ben de hangi diziye başlasam diyordum :)

    YanıtlaSil
  3. Senin için uygun bir seçim olur:)

    YanıtlaSil
  4. Bu diziye bir türlü başlamak kısmet olmadı, umarım önümüzdeki günlerde kısmet olur.

    YanıtlaSil
  5. Blog keşif etkinliğinden geliyorum g+ ve blogtan takipteyim bana da beklerim www.masalzehra.com

    YanıtlaSil
  6. Beautiful post dear! ♥ I like your blog!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzun başarılı olmasını dilerim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İzleyiciler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Discrit 9 ( Yasak Bölge 9)

Haftanın filmi : PROMETHEUS