The Day Earth Stood Still (Dünya'nın durduğu Gün)

2008 yapımı olan filmin başrollerinde matrix serisinden tanıdığımız Keanu Reeves ve Jennifer Conneley bulunuyor. Filmde başka birçok gezegende , bazıları bizden çok ileride teknolojiye sahip yaşam formlarının evrendeki azalan yaşanabilir gezegen sayısını korumaya çalışmalarının bir sonucu olarak dünyaya gelmeleri anlatılıyor.İnsanoğlunun dünyaya verdiği zararın onarılmaz seviyeye gelmeden önce buna bir son vermeye karar veriyorlar ve hepinizin tahmin edeceği gibi doğa insansız olur ama insan doğasız olmaz mottosu karşımıza çıkıyor.Peki uzaylıları ve en önemlisi kendimizi bu dünya da yaşamaya değer olduğumuza ikna edebilecek miyiz? İyi seyirler diliyorum.



Yorumlar

  1. İzleyip izlemediğimden emin olamadım ya:( Bir bakayım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediyseniz bile kesinlikle bir daha izlenebilecek bir film:)

      Sil
  2. İlginç bir filme benziyor listeme onu da ekledim :)

    YanıtlaSil
  3. ilginç bir film Aklımda bulunsun Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım liste çok uzun değildir çok bekletmeye gelmez çünkü :))

      Sil
  4. çok güzel bir film daha önce izlememiştim teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. izledim iyiydi yani bi çeşit aksiyon olarak. blogumda tonlarca film vaar benim deee sevindim senden de bakarım filiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmüştüm:) İzlemediğim birkaç taneyi not ettim bile :))

      Sil
  6. Sanıyorum ki izlememişim :D Vizelerden sonra izlerim umarım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İzleyiciler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Discrit 9 ( Yasak Bölge 9)

Haftanın filmi : PROMETHEUS

Dexter