Kadın Kokusu

Finallerin yaklaşmasıyla bir öğrenci olarak en çok kaçacak delik aradığım zamanları yaşıyorum.Normalden daha fazla olan okuma isteğinin geldiği ,yeni uğraşlar bulmaya çok hevesli olduğum bir dönem yani:) Önceleri birçok kez başlayıp yarıda bıraktığım bu filmi dün ilk defa bitirmiş bulundum ve daha önce bunu yapmamış olmanın verdiği derin pişmanlığı hissettim.Filmi ve başrol Al Pacino'yu zaten bilmeyen yoktur.Filmi izlerken günümüzde birçok örneği olan küçük kız huysuz yaşlı adam filmlerinin atasını olduğunu düşünmeden de edemedim. Al Pacino'nun muhteşem oyunculuğunun oscar ile ödüllendirilmesine şaşmamalı.Film verdiği güçlü mesajı ve pek de alışık olunmayan akış tarzıyla izleyiciye çok keyifli 3 saat sunuyor.Henüz izlemeyenler için birkez de ben önermiş olayım.Filmdeki muhteşem tango sahnesi sizi filmi izlemeye ikna edecektir zaten:) İyi seyirler.

Yorumlar

  1. Çok güzel film. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ah, hala izlemedim bu filmi ama tango sahnesini yüzlerce kez youtube'ta baktım şarkı çok güzel, o sahne de..çok teşekkürler mutlaka izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun süre ertelemiştim ama çok pişman oldum.Çok ta bekletmeyin isterseniz:)

      Sil
  3. Şu sınavlar bir bitsin bende başlayacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım biterler de normal hayata döneriz:)Sınavlarda başarılar

      Sil
  4. İzlenecek film listeme ekledim öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Zamanında izlediğim filmlerden. Çerezlik tadında izlenilebilir. Tavsiyeniz için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Sizde benim gibi finallerin koşturmacısından bir nefes arayanlardansınız :D Şükür ki 2 haziranda bitecek tabi büte kalmazsak :) Bende en son Yaşam kürünü izledim. Sizde izlesenize . Takibe aldım sizi bir de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler bayağı bir bütten sonra bitecek gibi ama olsun:) En yakın zamanda izleyeceğim.

      Sil

Yorum Gönder

İzleyiciler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Discrit 9 ( Yasak Bölge 9)

Haftanın filmi : PROMETHEUS

Dexter