Discrit 9 ( Yasak Bölge 9)


Yapımcılığını Peter Jackson'un üstlendiği film günümüzün en büyük sorunlarından biri olan yasa dışı göç ve mültecilik kavramına çok farklı bir bakış açısı getiriyor. Günümüzde yaşanan savaşlar ve terör tehditleri milyonlarca insanı göçe zorladı. Bu mültecileri dünyada bir kaç ülke dışında kabul eden olmazken birçok devlet bu insanları ülkelerinden uzak tutmak için para ödemeye razı oldu. Peki ya mültecilerin başka bir ülke yerine başka bir gezegenden geldiğini hayal edin sizce ne olurdu ? Filmde başka bir gezegenden gelip dünyamızda mahsur kalan uzaylıların dünya tarafından nasıl karşılandığı anlatılıyor. Bu pek de hoş karşılanmayan uzaylılardan nasıl para kazanılabileceğini düşünen şirketler , belli bir bölgede kalmalarını sağlamaya çalışan devletler ve onlardan nefret eden insanlar günümüz realitesini birebir yansıtmış.Birçok ödül ve adaylığı olan film 8.0 gibi yüksek bir imdb puanına da sahip. İzleyip keyif almanızı umuyorum.

Yorumlar

  1. Haftasonu izlemek için film arıyordum bu çok iyi oldu teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Aaa, bu kadar süper bir filmden daha yeni haberim oldu benim. 2009 muş üstelik. Filmdeki gibi türler gelse hakikaten kimse istemez. Herkes korkar her ne kadar "size bir zararımız olmaz" diyorsa da:)))
    Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız henüz birbirimize bile katlanamıyoruz.

      Sil
  3. Bu filmi izlememiştim, hemen izlenecekler listesine ekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İzleyiciler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fourth Kind

Haftanın filmi : PROMETHEUS